Jeg er fagjournalist, forfatter, faglig formidler, kundetypeunderviser og en loyal samarbejdspartner, som går i dybden, når jeres budskaber skal formidles til en professionel målgruppe.
Mit mål er at skrive, så I tænker, at “det var sådan, vi gerne selv ville have skrevet det”. For jeres budskaber og behov er i centrum, og det er vigtigt, at I kan spejle jer i de tekster, vi sammen sender ud til offentligheden. Hvad enten der er tale om en bog, et LinkedIn-opslag eller noget tredje, skal I føle jer trygge ved vores samarbejde.
Som kommunikatør og fagjournalist specialiserer jeg mig i at skrive tekster, som understøtter jeres organisations vision, mission, værdier, viden og budskaber. Med min mangefacetterede profil er jeg bevidst om nuancerne i at øge jeres troværdighed uden at sætte den på spil.
Med en uddannelse som fagjournalist, en kandidat i samfundsvidenskab, en bachelor i erhvervsøkonomi og efteruddannelse i jura er jeg klædt på til – gennem interview og samtale – at afkode og formidle jeres fagområde og jeres synspunkter.
Desuden lægger jeg vægt på at holde mig opdateret om, hvad der sker i den offentlige debat, og hvordan jeres budskaber passer ind i tidens diskurser.
Som tidligere konsulent i et ledelsessekretariat og juridisk sagsbehandler i et ministerium er jeg vant til på én gang at se verden gennem en kommunikativ, juridisk, politisk og specialfaglig linse. I kan altså være sikre på, at jeg kan give jer et konstruktivt modspil, og at tekster fra min hånd er så gennemtænkte, som de er velskrevne.
Som underviser i Emotionelle Kundetyper (c) skriver jeg, så teksterne både matcher jeres stemme og tager højde for målgruppen helt ned til specifikke ord. Desuden bruger jeg redskaberne fra adfærdsdesign, copywriting og skønlitteratur til at skærpe leveringen.
Jeg er forfatter til romanen “Bangkok Brænder” samt fagbogen “Styrk dit brand – Skriv en bog”, som er en guide til at skrive, udgive og brande sig med en fagbog. Begge bøger findes på mange biblioteker.
Desuden tilbyder jeg virksomheder og soloselvstændige min hjælp til at skrive, udgive og markedsføre en fagbog efter det trygge og pålidelige system, som er beskrevet i min egen bog.
Føler jeg, at et bogprojekt er fornuftigt og spændende, fungerer jeg også gerne som ghostwriter på en fagbog. Men det er en ydelse, som primært er forbeholdt mine faste kunder eller andre, hvis personlige og faglige profil og budskaber, jeg kender godt.